رسانه‌های معاند به دنبال تزلزل خانواده ایرانی هستند
کد خبر: 4155783
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران مطرح کرد:

رسانه‌های معاند به دنبال تزلزل خانواده ایرانی هستند

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه حجاب قبل از اینکه یک ضرورت دینی باشد یک دلیل عقلی است، گفت: رسانه‌های معاند به دنبال ترویج بی عفتی و تزلزل خانواده هستند.

عبدالمهدی حق شناس

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه مازندران، عبدالمهدی حق‌شناس، مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه ۳۲ نهاد در حوزه عفاف و حجاب دخیل هستند، اظهار کرد: اگر دستگاه‌های متولی هر کدام وظیفه خود را به درستی انجام می‌دادند، الان اکثر جوان‌هایی که دنبال روی رسانه‌های معاند هستند، از خدعه آنان آگاه شده بودند.

وی با تأکید بر اینکه حجاب قبل از اینکه یک ضرورت دینی باشد، یک دلیل عقلی است، تصریح کرد: هر انسانی می‌داند که حجاب برای حفظ حرمت و شانیت انسان در جامعه بسیار لازم است و نمی توان در جامعه با هر پوششی حضور پیدا کرد‌.

حق‌شناس تصریح کرد: حجاب در واقع هدیه زن به مرد و نشانه تعصب و غیرت و علاقه مرد به زن و حفظ کیان خانواده است؛ رسانه‌های انگلیسی و آمریکایی که ترویج بی حیایی و بی عفتی در جوامع اسلامی می‌کنند، جرأت ندارند همین محتوا را برای مردم خودشان تولید و پخش کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه رسانه‌های معاند به دنبال ترویج بی‌عفتی و تزلزل خانواده هستند، خاطرنشان کرد: این روزها ضرورت جهاد تبیین در زمینه حجاب که امنیت عمومی اخلاق جامعه را تضمین می‌کند، بیش از پیش خودنمایی کرده و می‌طلبد که اصحاب رسانه ورود جدی‌تر و تأثیرگذارتری در این بخش داشته باشند.

انتهای پیام
captcha